Coolpad – un brand nou sosit pe piata telefoanelor mobile din Romania

c55c3d5e-ced7-47b4-baf6-b28c3076f913-1Un lucru e sigur: Când vine vorba de cadouri, cu mic şi mare devenim nerăbdători. E o atitudine justă, care ne face pe noi, cei care am mai crescut un pic, să ne amintim cât de simplu şi frumos era totul de sărbători în urmă cu câţiva ani… Scriam Moşului o scrisoare cu dorinţe şi toată seara de ajun aşteptam să-l prind cum strecoară darurile mult râvnite sub bradul abia împodobit. Din răsputeri mă străduiam să nu mi se lipească pleoapele de somn, care până la urmă nu mă ascultau…
Nu uitam să adaug în scrisoare, că pe lângă jucării şi dulciuri, aş vrea să îmi aducă şi “puţină magie”. Ce însemna pentru mine “puţină magie”? Doream să primesc de fapt, un alt cadou despre care nu aminteam în lista mea… Şi de fiecare dată rămâneam uimit cum de ştie Moşul să citească până şi gândurile copiilor? Era cel mai bun prieten al meu, căruia doar îi cereai lucruri, iar el ţi le oferea.
… Povestea sărbătorilor nu s-a schimbat în mare nici în timpurile actuale, însă dorinţele generaţiei digitale recunoaşteţi că s-au tehnologizat destul de mult… E greu să ne mai imaginăm azi sărbători fără vreo tabletă, iPad, iPod ori smartphone. Iar dacă ai avut norocul să le primeşti pe toate patru, tot râvneşti la ultima altă noutate în domeniu.
Aşa că, iată-mă anul acesta pe o pagină cu cerneală electronică unde îi scriu Moşului, să-mi aducă un smartphone Coolpad Porto. Îi scriu aici, că poate de data asta înțelege mai bine, decât când atunci când îi lăsam doar un bilet pe masă înainte de Crăciun.
De vreo 2-3 ani, îi tot spun, că pe lângă punga cu portocale vreau și un smartphone cool, iar el încurcând lucrurile și cuvintele, motivează că uită sacul cu “portocale cool” în Laponia, dar poate să-mi ofere în schimb orice altă “jucărie smart”…
Ce să-i faci, înțeleg că şi pentru el a trecut vremea şi în afară de faptul că nu mai citeşte gânduri, a devenit şi uituc, iar acum e și puțin miop. Dacă voi continua să mai cred în gândirea lui magică sau în priceperea lui de a face daruri am toate şansele să ratez noul Coolpad Porto pe care îl visez sub bradul de Crăciun.
Așa că, anul ăsta Moșule drag, nu ai cum să dai greș, nu te mai trimit la cumpărături cu sacul în Laponia ci, doar cu mouseul în magazinele Extreme Digital și Media Galaxy, unde cel mai cool smartphone-ul adus de Coolpad Romania, este disponibil și se pune direct în coșul de cumpărături.
Și apropo, prețul este accesibil, doar 681 lei, așa că, anul ăsta de Crăciun, poți împodobi toți brazii cu smartphone-uri Coolpad Porto în loc de portocale, globuri și beteală! Iar dacă îți mărturisesc aici pe blog de ce îl vreau cadou, cu siguranță chiar și tu, cu firea ta mofturoasă, vei găsi motiv să îți dorești unul la fel! 🙂
  • Coolpad Porto deține toate privilegiile unui device care mi se potrivește: design modern, înalt, elegant, rapid, inteligent, subțire, performant, durabil!
  • Clasat în top 10 la nivel mondial, brandul Coolpad are o intrare demnă în cea mai inovatoare linie de smartphone-uri pe care compania chinezească le-a produs de curând pe piața din Europa și România. 
  • Cum îți spuneam nu ai nevoie de sac, încape în orice buzunar: are ecranul de 4.7”, marginile de 4.8 mm și grosimea totală a case-ului de 7.9 mm, ceea ce îl plasează între cele mai subțiri smartphone-uri disponibile pe piață.
  • Memoria internă este de 8 GB și există un slot Micro SD (pâna la 32GB) pentru extinderea în continuare a spațiului de stocare. Cel puțin aici nu seamănă cu tine, îmi va păstra toate amintirile. 🙂
  • Și cine nu vrea să stârnească puține invidie cu selfie-uri reușite sau fotografii de calitate uimitoare de la petrecerea de Crăciun ori din vacanță! Camera principală din spate de 8Mpx cu blit LED și camera din față de 5Mpx mă va ajuta să  păstrez bucuria fiecărui moment petrecut cu familia sau cu prietenii mei.
  • Coolpad Porto integrează o tehnologie ultra rapidă 4G LTE care furnizează o viteză de download de invidiat. Minunat! Pot fi oricând online chiar dacă sunt în mișcare, la sala de antrenament, pe banda de alergat sau pedalez pe bicicletă pe stradă, ori ascultând muzică într-un sprint vioi prin parc!
  • Iar dacă după o zi atât de încărcată ajung acasă doar seara târziu, pot folosi opțiunea de economie energie și bateria de 1800 mAH mă va ajuta până la final.
O mulțime de oameni dintre cei care au primit șansa de a utiliza un Coolpad Porto par să fi fost atinși de puțină magie, pe care o aștept să vină și în viața mea sub bradul de Crăciun.

Leave a comment